zor bir yıldı

2011 yılı zor bir yıldı benim için. Hayatım baştan sona değişti. Sevdiklerimi kaybettim, maddi ve manevi anlamda. Evsiz barksız kaldım. Parasız pulsuz kaldım. Aşksız sevgisiz kaldım. Elimi attığım elimde kaldı. Kırdıklarım oldu, kırıldıklarım oldu. Bazen isyan bazen de küfür ettiğim oldu.

Ama dayanacak gücümde vardı, dostlarımda. Zor zamanlarımda yanımda olan dostlar, beni daha bir güçlü çıkardılar bu yıldan. Beni sevmekle yetinmeyip maddi manevi verebileceklerini verdiler. Zor bir yılı aşmak o yüzden kolay oldu. Geri dönüp baktığımda ne çok mesafe kat ettiğimi görüyorum. Ama eminim ki 2012 benim için çok daha iyi olacak. Enerji dolu, daha az korkulu, daha az endişeli, daha fazla öz güvenli ve de daha sevgili bir yıl olacak. Eğer kendine bir hedef belirler ve adım atarsan hedefine doğru yürürsün en temel gerçek bu. İlk adımlarımı attım ve 2011 de mesafe kat ettim. En iyi kendime doğru yolculuğum keyifle devam ediyor.

Mutlu yıllar herkese.

 

Bir Cevap Yazın

