kendim kendime

Kendimle çok sık konuşuyorum bugünlerde. Kendimin en iyi arkadaşı oldum, sorularım oluyor, cevaplarım oluyor, gülüyorum, sinirleniyorum kendimce kendime.

Bugün sordum kendime “pişman mıyım?” diye neden ya da niçinden ötürü değilde sadece geçmişime bakınca pişmanlık duygum var mı diye. Kendimin bana cevabı: yaptıklarımdan değil de yapmadıklarımdan, yapamadıklarımdan pişmanlıklarım dedi.

Tebessümle haklıyım dedim kendime; biliyorum ki yaptıklarımın sonuçlarına katlanacak kadar güçlüyüm de yapamadıklarımın cesaretsizliği pişmanlığım. Kurguladıklarımın hayallerimin çok uzağında olmasam da yine pişmanlık duyduğum yapmadıklarım var. Bu yüzden diyorum ki : bak kendim! Daha çok cesaret daha çok kıpraş, yapamadıklarının acısı yaptıklarından fazla gelir. Yeiden konuştuğumuzda sorarsam pişman mısın diye o zaman aklına gelen az olur. Yap yapa bildiğini, yapamadığını denemiş olursun ki yaptığın da yanına kar kalır. Bedelini ödedikten sonra ne istersen yap. “Yap” dedim kendim kendime. Desinlerden de demesinlerden de ötürü “Yap” bedelini ödeyeceklerini, ödemeden gocunmadan üstelik.

Dedim ya bugünlerde çok konuşuyoruz kendimle kendim…

Bir Yanıt Bırakın

