senaryodaki sorun

Zihin neyi düşünürse onu gerçek kılar; aklımızın odaklandığı şey eninde sonunda gerçek olandır. Son günlerde odaklandığım şey bu. Hep bunun düşünüyorum. Gerçektende öyle aslında neye odaklanıyor isek hep o oluyor. Olumsuz isek (ki içimde bir olumsuzluk var) olumsuzluk yakamızı bırakmıyor. Şu olmuyor bu olmuyor ( Öznelimde olumsuz bir sürü durum var). Yaşama olumlu bakmak gerekiyor. Olumsuzluklar içerisinde olumluyu bulum çıkarmak gerekiyor. İşte o yaşama sevinci, işe o yaşama sebebi. Yoksa ne anlamı var bütün bunların. Hak etmediğini düşündüğün bütün şeyler aslında senin kurguladığın bir ilüzyon. Bir film kurguluyorum baş rolünde benim ama acı çekiyor. Çok saçma madem kurguluyorum madem başrol oyuncusuyum neden acı çekiyorum ve anlamsız şeyler yaşıyorum. Çok saçma …

yazdığım senaryoda eksiklikler varsa bunu düzeltebilir, başrol oyuncuma ki benim istediğim repliği yazabilir ve sonunu istediğim biçimde devam ettirebilirim. Dizi daha sona ermedi, söylenecek tonlarca söz ve yaşanacak aksiyon var.

Bir Yanıt Bırakın

