mektubum gelmişti

Hatırlanan, unutulmaması gereken mektup:

“Derinlere sığınmış uzun ve ıslak bakışların
Yön bulup aktığında yüreğime
Uzun dalgaların kaplayışı gibi denizi, kaplar oldu benliğimi..
Sana aşığım..
Benliğim senle kaplıyken öyle zor ki sadece gözlerinin anlık derinleriyle yetinmek..
Enlerinle sarhoş olmak..
Karanlığına girip bir parçan olabilmek
Öyle derin ve öyle anlamlıydı ki bakışın
Öylesine “en” di ki
Gecenin karanlığında, denizin kokusunda yıldızlar doldurdu yüreğime avuç avuç..
Yapmak isteyip de yapamamanın bakışıydı yüreğimi delip geçen..
Seni seviyorum..
Deli olduğum kokun..
Doğanın parçalarıyız ya..Aynı bütünlüğün birer parçaları..
Aynı bütünden geliyoruz..
Bütünde bütünleniyoruz o zaman..
Aynı havayı soluyoruz o zaman..
Aynı alanda yemek yiyip, aynı bütünde uyuyoruz..
Duvarları yıkınca hepimiz bütünde oluyoruz zaten.. Doğanın parçaları olarak..
O zaman anlamsız değil mi bizleri ayırdığını düşündüğümüz duvarlar..
Evrenin parçalarıysak..
Ama yine de..
Deniz örtse yorgan gibi sıcaklığımızı diyorum..
Yıldızlarda sevişsek ruhlarımızı yitirip..
Gecenin ışığına karışsak diyorum yakamoz gibi parlasa aşkımızın şehvetimizin teri…
İçimden vermek istiyorum, yüreğimden vermek..
Görmek…
Görmeni istiyorum, kalp atımlarımdaki seni..
Kayboldum bugün..
Şimdi ise şarabım ve mum ışığım, İstanbul’un ışığı eşlik ediyor bana sen yerine…
SEN..
Bir koşumluk uzaklıkta..
Hani uzansam, tutuvericem..
Dokunuvericem..
Kendime yaklaştırıcam..
Ama..
Ama işte sınırlamışız..
Doğayı bölmüşüz, parçalara, sınırlara ayırmışız..
Duvarlar örmüşüz özgür ruhlarımıza..
Hapsetmişiz çığlıklarımızı..
Sıcaklığımızı hapsetmişiz..
Rüzgar gülü gibi dönüp duruyorum rüzgarda, güzellikler saçarak..
Sadece dönüyorum..
İçim haykırırken seni..
Arzum, ilham olmuşken elime…
Şarabım, mumlarım ve İstanbul’un hırçın, cesur sesi eşlik ederken
Senle çarpan yüreğime…
Hani demiştin ya..
“Yaz”..
Olmadığımda yaz demiştin..
Ben varmışım gibi demiştin…
Yazıyorum sevgilim..
Sensizliğin sesini yazıyorum..
Yüreğimde açtığın derinliği yazıyorum…
Bendeki anlamını yazıyorum…
Nefes alıp verirken, yüreğimi hissetmemi sağladığın için sağol…
….”

Bir Yanıt Bırakın

