Boşandım da semerimi yiyorum :)

İnsan ömründe bir çok köşe taşı vardır. Yürüdüğümüz yolu belirleyen köşe taşlarıdır. Ne olduğumuz nereye yöneldiğimiz bu taşların gösterisidir.

İşte yarın bu köşe taşlarından birini daha geçiyorum. 5 Yılı aşkın evliliğim sona eriyor. Acısı ve tatlısıyla minik bir ömür ve sona eriyor. Bana kattıkları ve benden götürdükleriyle birazdaha büyümeme, olgunlaşmama sebep oldu. Bugün biliyorum ki doğru eş seçimi gerçekten çok ama çok önemli. Mutluluğunun yarısı seçtiğin eşle garantileniyor. Çıkardığım derslerin çok olması beni sevindiren hususlardan, tabii ki bir yuvanın yıkılışı ayrı bir trajedi, verilmiş sözün yerine getirilememiş olması, yarım kalan şeylerin oluşu yiten sevgi ve coşku. Yabancıya dönüşen can ciğer kuzu sarması. Kurulan yapı içerisinde beraber yaşlanmak ve çoğalmak ama sadece sayı olarak değil. Birbirimize katamadığımızda verilmesi gereken gecikmiş bir kararın arefesi.

Yorulmuş hissetmekle beraber, yeni bir enerji ve duygu da yolumun üzerinde. Bir yanım artık dikkatini kendine yönlendirebilirsin, gelişmen için yeni fırsatlar demek diyor. Ama diğer yanım evlilik gelişimin önünde neden engel olsun diyor. O da haklı diğeride oysa. Yanlış seçimler istenmeyen sonuçlara götürüyor insanı.

Dedim ya kazandırdıkları var diye; gerçekten kazandırdıkları var, bunların başında neden yaşıyorum sorusuna verdiğim cevap değişti artık. Şimdiki cevaptan çok daha memnunum. Doğru ya da yanlış yok benim cevabım sadece bana uygun bunu biliyorum bir başkasına dar ya da geniş. Zaten hep öyle birine uyan diğerine uymuyor.

Doyumsuz insan oğlu nekadar yese yemeye devam ediyor. Benimde test ettiğim tam bu. Hırsımızın esiri oluşumuzu izledim. Yalanımızı izledim birbirimize, oyun içinde oyun. İnsani gibi görünsede aslında öfkelendiğimiz kendimiz olduk herzaman. Film izlemeyi severdim ya oynadığım filmi seyreder buldum kendimi. Başrol figürasyon herşey birbirine girmiş, replikler karışmış, konuşmalarda senkron tutmuyor. Her yapılan film bir sonrakine ışık tutuyor, biz de bu ışıkla yürümeye devam.

Boşanıpta semerimi yiyeceğim. Bu süreçte maddi manevi desteğini esirgemeyen dostlarıma çok teşekkür ederim.

Bir Cevap Yazın

