Tesbihimin taneleri

– Yattığımda tebessümle uyumaya çalışıyorum; tebessümle uyanmam mümkün olacak bir sabah;

– İç disiplin adına rutine bağlamaya çalıştığım davranışlar var; bazen çok zor geliyor olmakla birlikte yaptıktan sonra gerçekten rahatlıyorum. Özgürlük, her kafana estiği zaman istediğini yapabilme yanılgısı. Benim özgürlüğüm bilinçli olarak iç disiplinle vaz geçebilmek. İradenin gücünde gizli özgürlük…

– Eleştrilerden ders çıkarmaya çalışıyorum, ders yoksa önemsemiyorum, önemsemeyeceğim. Herkes eleştirmeye yatkın ve hatta bende bunu yapıyorum. Neden dinleyen ve de zor durumda olduğunu düşündüğümüz birilerini görünce eleştirir ya da  akıl veririz? Yaptım, yapmayacağım. Yapmaya çalışmaktan vaz geçtim, artık yapacağım, yapıyorum.

– Keyifle okumaya başladım…

– Hala şaşırabiliyorum, bu iyi bişi yaşadığıma dalalet 🙂

– Sorumluluğunu üstlenmek, bedelsiz hiç birşey olmuyor, hem zaten başarı başarısızlığın tecrübesiyle kurulan sağlam yapı değil mi?

– Bir insan ömrünü neye vermeli? Gelişmeye vermeli, kendini geliştirmeye, daha gelişimin verdiği farklı tadlar ve hazlara vermeli 🙂

– Enerjimi yönlendirecek bir sürü güzel şey var

– Çok şükür yaşıyorum

– “Yaşam adil değil.” değil adalet bizim objektifliğimizde var olabilen bir kavram oysa yaşamda objektiflik diye bir şey yok, sadece değişim. O yüzden adalet aranacak yer sadece mahkemeler. Yaşamda adalet aramak çok saçma.

– Odaklanma sorunu yaşıyorum ama üstünde çalışıyorum. İsabetli zihinsel odaklanma 🙂

 

Bir Yanıt Bırakın

