Lezzetli yemek

“Zihin neyle doluysa onu var eder, onu üretir.” Ah Canım Ahmet 90’larda söylüyordu “pozitif düşünce kazanır.” 🙂 Zihin olumlu amaçlar ve ideallere açınca koşulları değiştirmek mümkün oluyor. Olumsuz düşüncenin gün içinde tekrarı, sürekli şikayet yada beni sürekli mutsuzluğa götüren bir şey daima. Neyi zihninde tekrar edersen onu sabitlersin. Çirkin olana görmeye odaklı zihin nasıl mutlu olsun ki, nasıl barışı bulsun, dengeye gelsin. Düşüncelerimi yönlendirmek benim elimde, zihnimde hangi düşüncelerle besleneceğimi ben seçiyorum o zaman neden sıkıntıyı ve kötüyü seçeyim. Tatsız şeylerden nasıl lezzetli bir yemek ortaya çıkaracağım. Yemeğe kattığım şeyler, yemeğin lezzetini belirler. Ben iyi bir ahçıyım 🙂 neden zihnimle lezzetli bir yemek yapmayayım 🙂

Bir Cevap Yazın

