Eminim

Sokak kapısını iyice kapattım, bundan eminim. Üstelik sürgülediğimi de biliyorum.  Peki ya üst kattan gelen sesler neyin nesi? Hiçbir fikrim yok. Yalnızım ve uzun yıllardan beri bu böyle. Tek başıma kalıyorum ve bundan zevk de alıyorum. Ve hiç bir gürültüm de yok. Gürültü çıkarmamak için, olabildiğimce dikkatli olurum, yapacağım her şeyi dikkatli ve sessiz yaparım, hatta yürürken gürültü çıkarmamak için sünger terliklerim bile var. Bugüne kadar evimdeki tek ses, daima dışarıdan gelen seslerin bu ahşap evdeki yankılarıdır.

Bu sessizliği nasıl da yırtıyor üst kattan gelen gürültüler. Üç katlı bu evde benden başkası oturmuyor, bunu biliyorum. Hem zaten bu binaya benden başka kim katlanabilir ki? Eski, bakımsız ve nemli bir ev. Her babayiğidin harcı değil böyle bir evde yaşamak. Bazen çürüyorum zannediyorum bu nemli evde. Buna rağmen üst katta birileri varmış gibi güçlü, neşeli kahkahalar geliyor kulağıma.

Bütün bunlar çıldırtıyor beni. Nasıl da buldular beni bu

eski yerde. Oysa hep kaçtım onlardan. Yeter artık gürültü istemiyorum. Ama oralı bile değiller. Sanki inadına yapıyorlar, inadına kahkahalar, inadına neşe… Hem dur bakalım yukarıda kimse kalmıyor ki. Eee o zaman nereden geliyor bu sesler? Birileri gelmiş olsa çoktan duyardım. Aniden başladı bu gürültüler. Zaten yukarıda birileri olsa da bana ulaşmazdı gürültüleri. İsteseler de ulaştıramazlardı. Ve bu kadar güçlü de olmazdı sesleri. Ama lanet olsun ki duyuyorum.

Bir yerlerde olabildiğince mutluluk ve neşe var ve bu da gürültü çıkarıyor. Rahatsız oldum ama yinede umursamıyorum bu durumu. Çünkü eminim ki sokak kapısını iyice kapattım.

Bir Yanıt Bırakın

